Strona domowa klanu Kaishaku
Pełnoprawny członek gangu
Warlock... - klasa, którą nie powinny grać dzieci i osoby o słabych nerwach, wymagana umiejętność szyderczego śmiechu na TeamSpeak-u. Żyją pełnym życiem, życiem innych istot i mają podwójne życie (Soulstone) - miłośnicy życia. Paladyni, tylko odwrotnie - ranged, cloth i leczą siebie zabijając innych. Mistrzowie szemranej magii i władcy demonów. Czyż nie jest cudownie być warlockiem?
Offline
Pełnoprawny członek gangu
Destruction PvE
Ogólny opis: Warlock - piroman. Przywołuje ognie z piekieł i podgrzewa nimi przeciwników. Ma dostęp do najbardziej zielonych kul ognia w grze.
Build - punkty z Backlash i Nether Protection można przenosić między tymi talentami, podobnie Fel Synergy i Demonic Embrace (wybrałem pierwszą wersję, bo Imp mi często ginął od AoE).
Z demonów zawsze wybieramy Impa (najlepiej z glyphem).
Z guardianów zawsze wybieramy Infernal-a.
Zawsze używamy Fel Armor.
Rotacja (single target):
(0. Curse of Elements)
1. Start z (Soulburn +) Soul Fire (daje buff +8% obrażeń na 15s, można odświeżyć po 15s i należy to robić (skonfigurowałem sobie Power Auras, żeby mnie informowało, gdy zostają 3s do końca, aktualnie buff można nadpisywać, więc nie koniecznie trzeba czekać z odpaleniem instant-SF, jakie daje imp).
2. Immolate (DoT podtrzymujemy przy pomocy Fel Fire)
3. Corruption
4. Bane of Doom
5. Conflagrate (co cooldown)
6. Shadowburn (poniżej 20%) (co cooldown)
7. Chaos Bolt (co cooldown)
8. Incinerate
Tips & Tricks:
Dark Intend - na kogo użyć?
Na healerze (od najlepszego):
Druid
Holy priest (rajd healing)
Shaman
Holy priest
Disci priest
Paladyn
Na DPSie:
Shadow Priest
Balance Druid
Fire Mage
Feral Druid
Frost mage
Survival hunter
inny warlock
Preferowane statystyki:
Int >> Hit (do 17%) > Haste > Crit> Mastery
Haste a DoT.
Haste może spowodować dodatkowe "tyknięcie" DoTów, jeżeli ogółem przyspieszenie wynosi 10%,30%,50% i 70%. Haste z ratingu mnoży się przez modyfikatory z buffów (Dark Intend - +3%). Aby uzyskać 1 dodatkowy tick na Immolate potrzeba 6,8% haste z ratingu (1,71%, jeżeli jest w party balance druid [+5% haste]), na 2 - 26,3% (z druidem - 20,21%) (wyliczenia własne na podstawie informacji w źródłach).
Źródło: http://elitistjerks.com/f80/t111390-des … onic_mage/
Ostatnio edytowany przez ukasz123 (2011-02-09 13:44:35)
Offline
Pełnoprawny członek gangu
Affliction PvP
1. Wstęp
Drzewko Affliction dostarcza warlockowi kolejny czar typu DoT (Unstable Affliction), a na dole drzewka dodatkowy buff do Shadow damage-over-time (Haunt). Drzewko zwiększa skuteczność ataków damage-over-time oraz zdolności samoleczenia się. Affliction jest znane z dużej mobilności, czarów spowalniających i odporności (self-healing), a także możliwości zadawania dużego DPSu nawet gdy jest atakowany (praktycznie same instant cast). Do wad należy zaliczyć ograniczony zakres CC (tylko Fear i Death Coil, gdy inne drzewka mają dostęp do ataków typu stun) i brak burst-u (z Byakurai-em graliśmy jedną arenę 2v2 przez 45 minut i zaliczyliśmy remis ). Niemniej jest to klasa, która jest w stanie wyleczyć się z poziomu 20% do 100% HP przy okazji zabijając przeciwnika, gdy tylko przejmie kontrolę nad walką (z własnego doświadczenia: Death Coil -> Fear -> DoTy -> Drain Life -> Fear -> Dead).
2. TalentyPrzykładowy build
Opis talentów
Affliction:
Demonology:
Destruction:
3. Gra w PvP
4. Tips & tricks (in progress...)
5. Najważniejsze statystyki
Intellect - zwiększa szanse na krytyk DoTów i spell power
Resillience - zwiększa przeżywalność (przy odpowiednio wysokim poziomie resilience [wysokim] self-healing niemal wystarcza na zadawany dps)
Hit - do 4%
Spell Penetration - min. 130 przeciw paladyńskiej aurze.
Haste - w zasadzie ile się da - DoTy zadają więcej obrażeń szybciej, szybsze rzucanie czarów zwiększa mobilność i zmniejsza szanse na udany counterspell/kick
Mastery dla affliction jest raczej słabe, crit nie zwiększa specjalnie DPSu - affliction nie jest klasą z dużym burstem.
Ostatnio edytowany przez ukasz123 (2011-02-10 13:11:34)
Offline
Ponizsze wyliczenie zostalo przygotowane dla bossa tank n spank, nie uwzglednia tez sytuacyjnosci, ale pozwala sie zorientowac jaki build RAIDOWY jest dla locka najbardziej efektywny.
elitist jerks napisał:
These are results of 30k iterations with a fight time of 6-9 minutes and bloodlust popped after 5 seconds, using a SimulationCraft updated for 4.0.6 numbers:
Przy koniecznosci sporadycznego przemieszczania sie wciaz wygrywa Affli, potem Destro, na koncu Demo.
Przy koneicznosci czestego poruszania Destro, Affli, Demo.
Wszelkie wylicznia i obszerniejsze informacje pod adresem:
http://elitistjerks.com/f80/t110222-sim … -_4_0_6_a/
Ostatnio edytowany przez Kighte (2011-02-10 21:30:31)
Offline
Pełnoprawny członek gangu
Zaktualizowałem opis destro PvE.
Dodałem kilka punktów do opisu affliction PvP.
Offline
ukasz123 napisał:
2. Immolate (DoT podtrzymujemy przy pomocy Fel Fire)
Fel Flame przedluza Immolate o 6sek, ale powoduje global CD. By przedluzyc wygasajace Immolate o 15sek musisz uzyc Fel flame 3x, a to oznacza 3sek "casting" (3x instant Fel Flame + 3x global CD). W rezultacie lepiej jest wycastowac nowy Immolate (< 1,5sek), niz uzywac Fel Flame dla podtrzymania efektu Immolate.
Edit:
elitist jerks napisał:
http://elitistjerks.com/f80/t111390-destruction_cataclysm_|_demonic_mage_4_0_6_updated/#Fel_Flame
There seems to be a common misconception within the warlock community that Fel Flame should be used to refresh Immolate. As a basic rule of thumb there are only 2 reason to ever cast Fel Flame, these are:
* During unavoidable movement, and only when Conflag is on CD, Corruption does not require refreshing, and the boss is out of range of Shadowflame (or it's on CD).
* When the T11 4pc bonus procs.
Outside of these 2 reasons, there really isn't any other situation Fel Flame should be used. Using Fel Flame to refresh the duration of Immolate will result in a DPS loss, this is due to the number of GCDs required to increase the DoTs duration to it's original duration. If we compare this to the time required to simply re-apply the DoT over a 5 minute (300 second) fight:
Assuming a 1 second GCD, over a 300 second fight we will cast Immolate 20 times, requiring 20 GCDs. It will require 3 Fel Flames every 15 seconds to achieve the same result. This is a total of 60 GCDs used over the course of the fight, wasting 40 seconds of time during the fight to keep a 100% uptime on Immolate. This is almost 27 Incinerates worth of time spent refreshing Immolate using our lowest DPET spell, obviously not optimal.
Ostatnio edytowany przez Kighte (2011-03-03 20:40:43)
Offline
Zaginiony w Akcji
Chyba przerzucę się na Destruction build : >
Dzięki za ten topic.
Offline
Pełnoprawny członek gangu
Coś dla miłośników emolocków
http://cynwise.wordpress.com
Offline