Kaishaku

Strona domowa klanu Kaishaku


#1 2011-01-24 14:29:02

 ukasz123

Pełnoprawny członek gangu

Zarejestrowany: 2010-12-03
Posty: 154

Warlock

Warlock... - klasa, którą nie powinny grać dzieci i osoby o słabych nerwach, wymagana umiejętność szyderczego śmiechu na TeamSpeak-u. Żyją pełnym życiem, życiem innych istot i mają podwójne życie (Soulstone) - miłośnicy życia. Paladyni, tylko odwrotnie - ranged, cloth i leczą siebie zabijając innych. Mistrzowie szemranej magii i władcy demonów. Czyż nie jest cudownie być warlockiem?

Offline

 

#2 2011-01-24 14:30:06

 ukasz123

Pełnoprawny członek gangu

Zarejestrowany: 2010-12-03
Posty: 154

Re: Warlock

Destruction PvE

Ogólny opis: Warlock - piroman. Przywołuje ognie z piekieł i podgrzewa nimi przeciwników. Ma dostęp do najbardziej zielonych kul ognia w grze.

Build - punkty z Backlash i Nether Protection można przenosić między tymi talentami, podobnie Fel Synergy i Demonic Embrace (wybrałem pierwszą wersję, bo Imp mi często ginął od AoE).

Z demonów zawsze wybieramy Impa (najlepiej z glyphem).

Z guardianów zawsze wybieramy Infernal-a.

Zawsze używamy Fel Armor.

Rotacja (single target):
(0. Curse of Elements)
1. Start z (Soulburn +) Soul Fire (daje buff +8% obrażeń na 15s, można odświeżyć po 15s i należy to robić (skonfigurowałem sobie Power Auras, żeby mnie informowało, gdy zostają 3s do końca, aktualnie buff można nadpisywać, więc nie koniecznie trzeba czekać z odpaleniem instant-SF, jakie daje imp).
2. Immolate (DoT podtrzymujemy przy pomocy Fel Fire)
3. Corruption
4. Bane of Doom
5. Conflagrate (co cooldown)
6. Shadowburn (poniżej 20%) (co cooldown)
7. Chaos Bolt (co cooldown)
8. Incinerate

Tips & Tricks:


  • Demon Soul powinno być używane co cooldown, najlepiej z trinketem.

  • Jeśli nie ma Fire mage albo innego warlocka (affliction najczęściej) w party/rajdzie, to raz na 30s warto rzucić Shadowbolt dla efektu +5% spell crit z talentu Shadow and Flame.

    Dark Intend - na kogo użyć?
    Na healerze (od najlepszego):
    Druid
    Holy priest (rajd healing)
    Shaman
    Holy priest
    Disci priest
    Paladyn

    Na DPSie:
    Shadow Priest
    Balance Druid
    Fire Mage
    Feral Druid
    Frost mage
    Survival hunter
    inny warlock

    Preferowane statystyki:
    Int >> Hit (do 17%) >  Haste > Crit> Mastery

    Haste a DoT.
    Haste może spowodować dodatkowe "tyknięcie" DoTów, jeżeli ogółem przyspieszenie wynosi 10%,30%,50% i 70%. Haste z ratingu mnoży się przez modyfikatory z buffów (Dark Intend - +3%). Aby uzyskać 1 dodatkowy tick na Immolate potrzeba 6,8% haste z ratingu (1,71%, jeżeli jest w party balance druid [+5% haste]), na 2 - 26,3% (z druidem - 20,21%) (wyliczenia własne na podstawie informacji w źródłach).

    Źródło: http://elitistjerks.com/f80/t111390-des … onic_mage/

    Ostatnio edytowany przez ukasz123 (2011-02-09 13:44:35)

    Offline

     

    #3 2011-01-25 15:54:09

     ukasz123

    Pełnoprawny członek gangu

    Zarejestrowany: 2010-12-03
    Posty: 154

    Re: Warlock

    Affliction PvP

    1. Wstęp
    Drzewko Affliction dostarcza warlockowi kolejny czar typu DoT (Unstable Affliction), a na dole drzewka dodatkowy buff do Shadow damage-over-time (Haunt). Drzewko zwiększa skuteczność ataków damage-over-time oraz zdolności samoleczenia się. Affliction jest znane z dużej mobilności, czarów spowalniających i odporności (self-healing), a także możliwości zadawania dużego DPSu nawet gdy jest atakowany (praktycznie same instant cast). Do wad należy zaliczyć ograniczony zakres CC (tylko Fear i Death Coil, gdy inne drzewka mają dostęp do ataków typu stun) i brak burst-u (z Byakurai-em graliśmy jedną arenę 2v2 przez 45 minut i zaliczyliśmy remis ). Niemniej jest to klasa, która jest w stanie wyleczyć się z poziomu 20% do 100% HP przy okazji zabijając przeciwnika, gdy tylko przejmie kontrolę nad walką (z własnego doświadczenia: Death Coil -> Fear -> DoTy -> Drain Life -> Fear -> Dead).

    2. Talenty
    Przykładowy build

    Opis talentów

    Affliction:


    1. poziom


      • Doom and Gloom - zwiększa obrażenia z Bane of Agony, które powinno być zawsze na przeciwnikach

      • Improved Life Tap - zwiększa ilość many z Life Tap (opcjonalny, pozwala na rzadsze używanie tego czaru)

      • Improved Corruption - zwiększa obrażenia podstawowego czaru


    2. poziom


      • Jinx - rozsiewa Curse of Elements oraz boostuje Curse of Weakness (opcjonalny)

      • Soul Siphon - zwiększa efekty Drain Life

      • Siphon Life - daje 50% szansy na wyleczenie 2% życia przy zadawaniu obrażeń z Corruption (co 3s) - najważniejszego ataku


    3. poziom


      • Curse of Exhaustion - klątwa spowalniająca, bardzo przydatne na FC, melee i uciekających z LoS

      • Improved Fear - efekt spowolnienia (15/30%) po Fear (opcjonalny, przydatne w pewnym stopniu przeciwko melee - można użyć innego Curse zamiast CoExhaustion)

      • Eradication - szansa na przyspieszenie rzucania czarów o 20% przy zadawaniu obrażeń przez Corruption (mini-bloodlust)


    4. poziom


      • Improved Howl of Terror - powoduje, że Howl of Terror jest instantem

      • Soul Swap - wyciąga DoTy z celu (Ctrl+X) i pozwala na przeniesienie ich na inny (Ctrl+V) (z glyphem kopiuje - Ctrl-C)

      • Shadow Embrace - Haunt i Shadowbolt powodują debuff zwiększający obrażenia z DoT o 3% (tylko 1 punkt obowiązkowy, kolejne dodają tylko jednoprocentowy bonus, a debuff jest trudno utrzymać w PvP)


    5. poziom


      • Death's Embrace - zwiększa efekt leczenia z Drain Life w sytuacjach podbramkowych i siłę DoTów na padającym przeciwniku (poniżej 25% i tylko wtedy, gdy zostaną ponownie rzucone) (opcjonalny)

      • Nightfall - szansa na instant-Shadowbolt (im więcej celów ma na sobie nasze Corruption, tym częściej; na BG stajesz się karabinem maszynowym)

      • Soulburn: Seed of Corruption - pozwala na nowe zużycie skilla Soulburn, AoE Corruption (opcjonalny, przydatne głównie na dużych grupach


    6. poziom


      • Everlasting Affliction - zwiększa siłę krytyków z DoTów o 15% oraz powoduje odświeżenie czasu trwania Corruption przez Drain Life, Drain Soul i Haunt (efekt krytyka jest niewielki - rzadkie krytyki - ale odświeżanie Corruption pozwala na zajęcie się innymi ciekawymi sprawami)

      • Pandemic - zmniejsza global cooldown na czarach typu Bane i Curse o 0,5s (szybciej DoTujemy cel, szybciej zadajemy obrażenia)


    7. poziom

      • Haunt - atak zwiększający obrażenia z DoTów przez 12sekund i na koniec leczący o ilość obrażeń, które w tym czasie zostały zadane (cooldown 8s, używany, gdy tylko jest dostępny)


    Demonology:


    1. poziom


      • Demonic Embrace - 10% więcej czasu na przeżycie

      • Fel Synergy - pet otrzymuje obrażenia przez Soul Link, a nie chcemy, żeby zginął


    2. poziom


      • Demonic Rebirth - po śmierci demona dostajemy 10s na instant resummon (opcjonalny, przydatny głównie na arenach)

      • Demonic Aegis - zwiększa efekt Demon i Fel Armor, a oba efekty są interesujące

      • Master Summoner - skraca czas i koszt przywoływania demona (opcjonalny, gdy jest potrzeba częstej zmiany demonów)


    Destruction:


    1. poziom

      • Shadow and Flame - zwiększa obrażenia z Shadowbolta i zwiększa krytyki na celu trafionym Shadowboltem (opcjonalny, Shadowbolt jest rzadko używany)

    3. Gra w PvP

    • CC:

      • Fear - przeciwnik biega przez 8 sekund jak ścięty kurczak, może zostać przerwany przez obrażenia i często się tak dzieje

      • Death Coil - efekt terror na 3s; podobne do Fear, ale nie dzieli z nim Diminishing Returns (inna klasa efektu), 2 minuty cooldownu (1,5 z bonusem z 4 elementów seta pvp)

      • Curse of Exhaustion - spowolnienie o 30% o zasięgu 40 jardów (45 z glyphem - najdalej sięgające CC w grze)

      • (opcjonalnie) Shadowflame z Glyph of Shadowflame - spowolnienie o 70%

      • Spell Lock - silence (3s) + efekt counterspell - dostępne w przypadku używania Felhuntera

      • Seduction - efekt Fear, ale nieruchomy - dostępne w przypadku używania Succuba


    • anty-CC:

      • Demonic Circle + Demonic Circle: Teleport - kombinacja pozwalająca na teleportację do miejsca postawienia Demonic Circle, w odległości 45 jardów  od niego

      • Singe Magic - magic dispel - dostępne w przypadku używania Impa


    • DPS: Haunt > DoTy > instant-Shadowbolt > Drain Life > Fel Fire (w ruchu, dodaje 5s do UA); dodatkowo Demonic Soul zwiększa obrażenia z DoTów, jeśli używany jest Felhunter

    • dobijanie przeciwnika: Drain Soul (poniżej 25% HP)

    4. Tips & tricks (in progress...)

    5. Najważniejsze statystyki
    Intellect - zwiększa szanse na krytyk DoTów i spell power
    Resillience - zwiększa przeżywalność (przy odpowiednio wysokim poziomie resilience [wysokim] self-healing niemal wystarcza na zadawany dps)
    Hit - do 4%
    Spell Penetration - min. 130 przeciw paladyńskiej aurze.
    Haste - w zasadzie ile się da - DoTy zadają więcej obrażeń szybciej, szybsze rzucanie czarów zwiększa mobilność i zmniejsza szanse na udany counterspell/kick

    Mastery dla affliction jest raczej słabe, crit nie zwiększa specjalnie DPSu - affliction nie jest klasą z dużym burstem.

    Ostatnio edytowany przez ukasz123 (2011-02-10 13:11:34)

    Offline

     

    #4 2011-01-29 11:42:52

     Kighte

    Zaginiony w Akcji

    5285255
    Call me!
    Skąd: Tromso, Norwegia
    Zarejestrowany: 2010-12-03
    Posty: 124

    Re: Warlock

    Ponizsze wyliczenie zostalo przygotowane dla bossa tank n spank, nie uwzglednia tez sytuacyjnosci, ale pozwala sie zorientowac jaki build RAIDOWY jest dla locka najbardziej efektywny.

    elitist jerks napisał:

    These are results of 30k iterations with a fight time of 6-9 minutes and bloodlust popped after 5 seconds, using a SimulationCraft updated for 4.0.6 numbers:
    http://0.chart.apis.google.com/chart?chs=525x180&cht=bhg&chbh=15&chd=t:27330|26791|26697|26627|24048|23748|23724|23671&chds=0,68324&chco=9482C9,9482C9,9482C9,9482C9,9482C9,9482C9,9482C9,9482C9&chm=t++27330++Warlock_Destruction_T11_372,9482C9,0,0,15|t++26791++Warlock_AffDrain_T11_372,9482C9,1,0,15|t++26697++Warlock_Affliction_T11_372,9482C9,2,0,15|t++26627++Warlock_Demonology_T11_372,9482C9,3,0,15|t++24048++Warlock_Destruction_T11_359,9482C9,4,0,15|t++23748++Warlock_Demonology_T11_359,9482C9,5,0,15|t++23724++Warlock_AffDrain_T11_359,9482C9,6,0,15|t++23671++Warlock_Affliction_T11_359,9482C9,7,0,15&chtt=DPS+Ranking&chts=666666,18

    Przy koniecznosci sporadycznego przemieszczania sie wciaz wygrywa Affli, potem Destro, na koncu Demo.
    Przy koneicznosci czestego poruszania Destro, Affli, Demo.

    Wszelkie wylicznia i obszerniejsze informacje pod adresem:
    http://elitistjerks.com/f80/t110222-sim … -_4_0_6_a/

    Ostatnio edytowany przez Kighte (2011-02-10 21:30:31)


    http://img713.imageshack.us/img713/7697/kighte.jpg

    Offline

     

    #5 2011-02-10 13:13:34

     ukasz123

    Pełnoprawny członek gangu

    Zarejestrowany: 2010-12-03
    Posty: 154

    Re: Warlock

    Zaktualizowałem opis destro PvE.

    Dodałem kilka punktów do opisu affliction PvP.

    Offline

     

    #6 2011-03-03 20:32:39

     Kighte

    Zaginiony w Akcji

    5285255
    Call me!
    Skąd: Tromso, Norwegia
    Zarejestrowany: 2010-12-03
    Posty: 124

    Re: Warlock

    ukasz123 napisał:

    2. Immolate (DoT podtrzymujemy przy pomocy Fel Fire)

    Fel Flame przedluza Immolate o 6sek, ale powoduje global CD. By przedluzyc wygasajace Immolate o 15sek musisz uzyc Fel flame 3x, a to oznacza 3sek "casting" (3x instant Fel Flame + 3x global CD). W rezultacie lepiej jest wycastowac nowy Immolate (< 1,5sek), niz uzywac Fel Flame dla podtrzymania efektu Immolate.


    Edit:

    elitist jerks napisał:

    http://elitistjerks.com/f80/t111390-destruction_cataclysm_|_demonic_mage_4_0_6_updated/#Fel_Flame

    There seems to be a common misconception within the warlock community that Fel Flame should be used to refresh Immolate. As a basic rule of thumb there are only 2 reason to ever cast Fel Flame, these are:

        * During unavoidable movement, and only when Conflag is on CD, Corruption does not require refreshing, and the boss is out of range of Shadowflame (or it's on CD).
        * When the T11 4pc bonus procs.


    Outside of these 2 reasons, there really isn't any other situation Fel Flame should be used. Using Fel Flame to refresh the duration of Immolate will result in a DPS loss, this is due to the number of GCDs required to increase the DoTs duration to it's original duration. If we compare this to the time required to simply re-apply the DoT over a 5 minute (300 second) fight:

    Assuming a 1 second GCD, over a 300 second fight we will cast Immolate 20 times, requiring 20 GCDs. It will require 3 Fel Flames every 15 seconds to achieve the same result. This is a total of 60 GCDs used over the course of the fight, wasting 40 seconds of time during the fight to keep a 100% uptime on Immolate. This is almost 27 Incinerates worth of time spent refreshing Immolate using our lowest DPET spell, obviously not optimal.

    Ostatnio edytowany przez Kighte (2011-03-03 20:40:43)


    http://img713.imageshack.us/img713/7697/kighte.jpg

    Offline

     

    #7 2011-03-04 13:05:01

     wieszczu

    Zaginiony w Akcji

    status dakkon@jabber.org
    9039689
    Skąd: Poznań
    Zarejestrowany: 2010-11-02
    Posty: 29

    Re: Warlock

    Chyba przerzucę się na Destruction build  : >

    Dzięki za ten topic.

    Offline

     

    #8 2012-05-20 17:41:40

    Wredzioch

    Pełnoprawny członek gangu

    Zarejestrowany: 2011-05-20
    Posty: 118

    Re: Warlock

    Coś dla miłośników emolocków

    http://cynwise.wordpress.com

    Offline

     

    Stopka forum

    RSS
    Powered by PunBB
    © Copyright 2002–2008 PunBB
    Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


    Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
    BoĂŽte de vitesses ts2 doesn't spammer Ciechocinek spa pakiety