Kaishaku

Strona domowa klanu Kaishaku


#1 2011-01-29 03:39:27

Ilumine

Zaginiony w Akcji

Zarejestrowany: 2011-01-28
Posty: 23

Hunter

Hunter to klasa zadający zadająca obrażenia typu fizycznego oraz magicznego z dystansu. Znakiem rozpoznawczym łowców są bestie, które towarzyszą im od samego początku.

Broń: każda oprócz maces i 2h maces oraz różdżek (wand).
Hunter powinien nosić najlepszą możliwą na danym etapie broń zasięgową. Warto zaznaczyć że trolle posiadają racial +1% do critical strike do łuków, natomiast krasnoludy +1% kiedy używają gun'ów.

PVE
Obecnie zdecydowanie przoduje build survival, w którym hunter zadaje obrażenia typu magicznego, a ponadto ma zwiększoną zręczność o 15%.
Najlepszy build survival:
http://www.warcrafthuntersunion.com/201 … -level-85/

Najlepszą rasą dla huntera pod kątem PVE wydaje się być Ork (cd bonus do Ap), oraz +5% do damagu peta. Pozostałe nie mają nic specjalnie korzystnego dla huntera pod kątem PVE. W PVP moim zdaniem jednak krasnolud rządzi:) (możliwość zdjęcia disease i poison) w Hordzie nieźle wypada Tauren (więcej staminy i stun) oraz (niestety) Undead (regeneracja hp i możliwość wyjścia z feara i charma).

W czasie levelowania sugeruję grać w drzewku Beast Mastery, wtedy bez najmniejszego problemu solujemy wszytskie questy (nawet te dla 3-5 graczy). Pet pełni wtedy rolę doskonałego tanka, zadając jednocześnie spory damage, który w połączeniu z damage'm huntera gwarantuje sprawne levelowanie.

Endgame:
Należy  najpierw osiągnąć hit cap - 8% (Reforge jest naszym przyjacielem). Postawowy stat: agility i jeszcze raz agility, im więcej tym lepiej. Następnie critical strike rating>mastery>haste.

Ekwipunek:
Podczas levelowania ubieramy się w to co spadnie w instancjach bądź dostaniemy z questów. Należy wystrzegać się itemów ze statami nie wymienionymi wyżej (Np Strenght, Intellect, Spirit). Pamiętajmy że broń melee dla huntera to tylko dodatek, naprawdę mało istotny.

Pre-heroic gear guide:
http://wow.joystiq.com/2010/12/02/scatt … cataclysm/

Pre-raid:
http://wow.joystiq.com/2010/12/09/scatt … m-hunters/

Najlepsze gemy:
http://www.warcrafthuntersunion.com/201 … nter-gems/

Enchanty:
http://www.warcrafthuntersunion.com/201 … -level-85/

Jedzenie: dające agility, tylko i wyłącznie.
Ważna rzecz, buffy od petów obecnie mogą skutecznie zastąpić brakujący buff w rajdzie, oto ich lista:
http://www.warcrafthuntersunion.com/201 … aid-buffs/

Zalety:
- łatwe levelowanie, solowanie niemal wszytskich questów
- duży damage z dystansu
- wachlarz możliwości wychodzenia z walki w zwarciu
- bodaj najlepsze cc w grze
- różnorodność petów, na ich punkcie naprawdę można zwariować (kiedyś 2 tygodnie polowałem na jednego z czterech Spirit Beasts)

Wady:
- w zwarciu jest bezużyteczny, niestety klasy melee dobrze o tym wiedzą (jeślli masz cd na trapach, disengage, scatter shot i trinkecie pvp, jest po tobie)
- duża popularność tej klasy czasem utrudnia dostanie się do grupy na rajd

Hunter to klasa którą doskonale określają słowa: "easy to play, hard to master". Po prostu na endgame trzeba być naprawdę dobry żeby nie być jednym z wielu hunterów. Jeżeli kogoś ta klasa wciągnie to na zawsze, jestem tego przykładem. Polecam czytać stronę WHU (linki z niej w tym poście) oraz od czsu do czasu zajrzeć na Petopię (jeśli chcemy mieć ekstra wyglądającego peta).

Jest to klasa dla Ciebie, jeśli nie lubisz szukać party za każdym razem w razie trudnego questa, lubisz własne towarzystwo. Prawdziwy hunter to samotnik, z lasu wychodzi tylko wtedy kiedy musi;)

Jeżeli są jakieś pytania; chętnie na nie odpowiem.


http://img442.imageshack.us/img442/6476/1296248446177298.pnghttp://i.imgur.com/1htCu.png

Offline

 

#2 2011-01-29 17:05:15

 ukasz123

Pełnoprawny członek gangu

Zarejestrowany: 2010-12-03
Posty: 154

Re: Hunter

Bardzo ciekawy artykuł.

Prosiłbym o kilka słów na temat gry w PvP hunterem (zawsze dobrze jest wiedzieć, czego się można spodziewać).

Offline

 

#3 2011-01-29 18:03:46

Ilumine

Zaginiony w Akcji

Zarejestrowany: 2011-01-28
Posty: 23

Re: Hunter

Moja podstawowa zasada PvP
Castera zabij szybciej niż on zabije ciebie, a melee nie dopuść do walki w zwarciu.
Hunter ma kilka fajnych trików:
Gdy jesteśmy w cc typu roots a przeciwnik castuje coś naprawdę ostrego (pyroblast, chaos bolt, starfire)pod koniec casta używamy feign death, traci nas wtedy z targetu i cast się przerywa. On traci ładnych kilka sekund, a my właśnie kupiliśmy sobie trochę czasu.
Feigh Death ma też inne ciekawe zastosowanie. Gdy ktoś nas goni stawiamy snake trap i w momencie gdy węże się zespawnuja - feign death, jeżeli nie ma włączonych nameplates bardzo ciężko bedzie mu stargetować huntera.
Disengage to prawdziwy skarb, a disengage w połączeniu z inżynierią daje niesamowitą przewagę. Jeśli hunter nasz hunter jest inżynierem zadkładamy 2 ultra tinkery: turbo boost na buty i spadochron na back. Piszemy makro, które jednocześnie odpala nam disengage, buty i back i odlatujemy baaaardzo daleko:)

Cher: feral druid ma dużą przewagę nad hunterem, powiedzmy że w pojedynku 1-1, jakies 80 do 20 dla druida. Należy jednak uważać na scare beast i scatter shota. Jedno jest pewne, dobry hunter zmusi Cię do wejscia w miśka, bo burst jest niesamowity. Po prostu ciężko zwiać przed kotem: biega szybciej, spowalnia itd.
Zdecydowanie należy unikać pułapek, wyłączenie na 10s kogoś z walki daje przewagę, poza tym hunter umieszcza je gdzie chce i to aż 3 na raz.

Pety: na pewno nie należy ich olewać, z tego co widzę sporo postaci typu warrior pali cd na petach, po to aby nie utrudniały im samej walki. Pajak, krab, pies maja root na 4s. Poza tym pety typu cunning, zabezpieczają huntera przed oberwania krytykiem przez 10sekund (cd tej umiejetnosci to tylko 1 min), oraz odnawiaja focus (3 min cd), mają też większy damage na celach które maja mniej niż 35%hp. Pety tenacity zamiast regeneracji focusa mają intervene.


http://img442.imageshack.us/img442/6476/1296248446177298.pnghttp://i.imgur.com/1htCu.png

Offline

 

#4 2011-02-10 17:47:17

Ilumine

Zaginiony w Akcji

Zarejestrowany: 2011-01-28
Posty: 23

Re: Hunter

Po patchu: uważajcie na hunterów marksman, schowany hunter może was zaskoczyć aimed shotem i zdjąć połowę hp, po czym dobić.
Marksman dostał dużego boosta, survival został znerfiony. Survival ciągle lepiej wypada na trashu, ale na bossie radzę się respecować do mm.
Rotacja w MM jest nieco trudniejsza (używać arcane shot czy nie używać...) i szybciej wypalamy się z focusa. Ale od 4.0.6 hunter może strzelać z autoshota w biegu (cudownie), dla przypomnienia: używając aspect of the fox, hunter może poruszać się "castując" steady, cobra i aimed shot.
Znerfili a może i też naprawili skill małpy, z założenia miał to być disorient na 4 sek, wyszedł z tego 4 sekundowy stun (hunter ze stunem to zabójstwo).


http://img442.imageshack.us/img442/6476/1296248446177298.pnghttp://i.imgur.com/1htCu.png

Offline

 

#5 2011-07-04 01:45:46

Ilumine

Zaginiony w Akcji

Zarejestrowany: 2011-01-28
Posty: 23

Re: Hunter

4.2 Kilka pomniejszych zmian:
- zamiast agressive stance pet dostał "assist": cel peta jest tym, który aktualnie atakuje hunter - miłe ułatwienie i oszczędność gcd
- zwiększony damage z Black Arrow (i tak jest niewielki)
- znerfiony talent Careful Aim, nie ma sensu go wybierać grając w survival, dla marksmana - hmm i tak trzeba wpakować tam punkty
Chyba nadal Marksman będzie rządzić na bossach. W mojej gildii non stop ścigam się z magiem arcane, trzeba przyznać że jest to ciężkie współzawodnictwo.
Set T12, ciekawy - był murlock, teraz salamandra?


http://img442.imageshack.us/img442/6476/1296248446177298.pnghttp://i.imgur.com/1htCu.png

Offline

 

#6 2012-04-27 15:49:35

murgen

Pełnoprawny członek gangu

Zarejestrowany: 2011-10-08
Posty: 76

Re: Hunter

Z tego co obserwuję to po patchu 4.3 Hunter MM jest nieco gorszy od Survivala. Jak obserwacje innych hunterów ?


Rayblood

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
program do linkowania stron Producent szamb betonowych i innych renowacja zabytków warszawa Ciechocinek spa