#1 2010-11-20 12:07:03

 Freddy_Dilla

władza absolutniejsza

7544539
Skąd: Front zachodni
Zarejestrowany: 2010-10-08
Posty: 330

Turniej bf

Już za parę godzin w sobotę od godz. 10:00 rozpoczyna sie walka o pulę 12000 zł w Wielkim Finale turnieju Bad Company 2 organizowanym przez Cybersport.pl. Wielki Finał odbędzie się w Warszawie - Złote Tarasy - Multikino.

drużyny
1stCav eSport Club
Special Operations Group
HighFlyers.pl
MaxFloPlaY
BenQ DELTAeSPORTS.COM
BenQ DELTAeSPORTS.COM Stars

czyli jak widac elita
co myslicie chlopaki, moze w przyszlym roku sie dogramy??

a tu regulamin
1. Informacje wstępne

1.1 Organizatorem finału Ligi Battlefield: Bad Company 2 jest Cybersport.pl przy współpracy Electronic Arts Polska.
1.2 Poniższy regulamin ma na celu zapewnić sprawny przebieg finału Ligi Battlefield: Bad Company 2. W sytuacjach spornych, uczestnicy ligi są zobowiązani postępować zgodnie z jego zasadami. Jeżeli regulamin nie uwzględnia określonych sytuacji, uczestnicy turnieju są zobowiązaniu o kontakt z głównym sędzią turnieju.
1.3 Nadzór nad rozgrywkami będą sprawować osoby wyznaczone przez organizatora ligi.
1.4 Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie rozgrywek oraz prawo do ostatecznej interpretacji niniejszego regulaminu przez sędziów turnieju.
1.5 W sprawach spornych, nieobjętych regulaminem, sędziowie mogą zwrócić się do organizatorów o podjęcie decydującego werdyktu.

2. Formuła rozgrywek finałowych

2.1 Rozgrywki finałowe w ramach finałuLigi Battlefield: Bad Company 2 rozgrywane są na platformie Battlefield: Bad Company 2 (PC), w trybie Squad Rush,  po 4 graczy na drużynę.
2.2 Finał Ligi Battefield: Bad Company 2 podzielony jest na dwie części: rozgrywki grupowe, oraz rozgrywki w trybie Single Elimination, czyli tzw. playoffy.
2.3 W ramach fazy grupowej, finaliści z poszczególnych kampanii zostaną rozlosowani do dwóch grup po trzy drużyny.
2.4 Z każdej grupy, do kolejnego etapu rozgrywek finałowych przechodzą dwie drużyny z największą liczbą zwycięstw.
2.5 Drużyny które nie przeszły do drugiej części rozgrywek, będą rozgrywały mecz o 5 miejsce.
2.6 W przypadku gdy dwie drużyny po rozegraniu wszystkich swoich grupowych meczy posiadają taką samą ilość punktów, o wyjściu z grupy decyduje wynik meczu, w którym grały ze sobą właśnie te dwie drużyny.
2.7. Pary w drugiej fazie finału zostają ustalone na podstawie miejsca, z którego wyszły z grupy, czyli: drużyna pierwsza z grupy pierwszej gra z drużyną drugą z grupy drugiej, a drużyna druga z grupy pierwszej gra z drużyną pierwszą z grupy drugiej.

3. Szczegółowe informacje dotyczące rozgrywania meczy

3.1 Mecze w ramach ligi rozgrywane są w trybie Squad Rush, po 4 osoby w jednej drużynie, na dwóch mapach, gdzie na każdą z nich składają się dwie rundy. W przypadku remisu rozgrywana jest dodatkowa runda.
3.2 Ustalenia dot. map:
1.) faza pierwsza (grupowa): drużyny grają następujące mapy w poszczególnych etapach fazy pierwszej:

Mecz I

Atacama Desert
Port Valdez

Mecz II

Valparaiso
Panama Canal

Mecz III

Laguna Alta
Atacama Desert

2.) faza druga (SE): drużyny grają następujące mapy w poszczególnych etapach fazy drugiej:

Etap I

Laguna Alta
Panama Canal

Etap II

Atacama Desert
Port Valdez

Finał

Valparaiso
Panama Canal

Mecz o 3 miejsce

Laguna Alta
Atacama Desert

Mecz o 5 miejsce

Port Valdez
Valparaiso


3.3 Godzina rozegrania rozegrania meczu zostaje ustalona z góry przez sędziów turnieju.
3.4 Wszystkie mecze podczas finału Ligi Battlefield: Bad Company 2 będą rozgrywane na serwerach przygotowanych przez organizatora.
3.5 W przypadku awarii serwera w trakcie meczu, runda podczas której awaria nastąpiła zostanie powtórzona.
3.6 Przed startem meczu, następuje losowanie drużyny atakującej ("status" ten obowiązuje na każdej mapie - drużyna wylosowana na atakującą na początku każdej mapy rozpoczyna po stronie atakujących).
3.7 Specyfikacja dotycząca punktacji za mecz:
Za mecz, jedna drużyna można zdobyć maksymalnie 4 punkty. Tryb Squad Rush polega na tym, że atakując drużyna ma za zadanie zniszczyć przekaźnik A ,a następnie przekaźnik B.  Za dopiero dwa zniszczone przekaźnik otrzymujemy jeden punkt. Czyli np. drużyna 1 atakuje pierwsza i niszczy dwa przekaźniki – otrzymuje 1 punkt. Następnie jest kolej ataku drużyny 2. Gracze z 2 atakują lecz niestety udaje im się zniszczyć tylko jeden przekaźnik więc drużyna przeciwna otrzymuje 1 punkt za obronę, tak samo jest w przypadku gdy drużyna broniąca obroni 2 przekaźniki, wtedy również otrzymuje 1 punkt. Rozpoczyna się druga mapa i również grane są dwie rundy. W przypadku remisu (2:2) będzie rozgrywana dodatkowa runda na mapie z góry ustalonej przez sędziów ligi, na serwerze, na którym była rozgrywana ostatnia mapa. Każda runda może trwać maksymalnie 20 minut. Jeżeli w ciągu wyznaczonego czasu drużynie atakującej nie uda się zniszczyć wszystkich przekaźników, punkt otrzymuje drużyna broniąca.
3.8 Wyjście wszystkich graczy w trakcie meczu, nie uwarunkowane problemami związanymi z utratą połączenia internetowego, powoduje oddanie meczu walkowerem, w przypadku gdy gracze którzy wyszli nie wrócą na serwer w przeciągu 5 minut.
3.9 Start rundy:
1.) Obie drużyny wchodzą na serwer w pełnym składzie.
2.) Gdy wszyscy gracze będą już na serwerze, następuje restart mapy.
3.) Po restarcie, gdy jedna ze stron jest gotowa na rozpoczęcie rundy, należy wpisać w czacie gry (do wszystkich graczy) słowo READY.
5.) Gdy druga strona potwierdzi słowem READY możliwość rozpoczęcia rundy, obie strony muszą wykonać zrzuty ekranu pokazujące potwierdzenie na czacie od obu teamów.
6.) Po potwierdzeniu gotowości każdej z drużyn, a następnie upłynięciu czasu do startu rundy, rundę uznaje się za rozpoczętą, i gracze mogą się odradzać.
3.10 Ewentualna mapę dogrywkową, przed meczem ustalają liderzy drużyn metodą eliminacji.
3.11 W przypadku wszelkich wątpliwości dotyczących meczu (dotyczy to również zgłaszanie aktualnych problemów w trakcie jego rozgrywania) należy kontaktować się z sędzią przypisanym do danego meczu.

4. Dozwolone i zabronione bronie oraz ustawienia serwera

4.1 Drużyna może korzystać z wszystkich broni i specjalizacji, oprócz:
•    M60 (Medyk)
•    MG3 (Medyk)
•    AN-94 Abakan (Szturm)
•    NEOSTEAD 2000 Combat
•    SPAS-12 Combat
•    870 Combat
•    Carl Gustav (wyrzutnia rakiet Inżyniera)
•    Mortar (ostrzał moździerzowy Zwiadu)
•    C4 (ładunki wybuchowe Zwiadu)
•    Granatnik (Szturm)
•    Miny (Inżynier)

4.2 Drużynie zabrania się:
•    Korzystania z broni które są niedozwolone
•    Wykorzystywania granatników, wyrzutni rakiet i min do niszczenia M-COM’ów
•    Wykorzystywania broni stacjonarnych TOW/LMG.
•    Korzystać z błędów gry, tzw. glitchów (korzystanie z tzn. „strefy dezertera” nie jest uznawane jako glitch czy wykorzystywanie błędów gry)
•    Korzystania z wszelkiego rodzaju wspomagaczy, tzn. cheatów i makr
•    Obrażania innych graczy w trakcie meczu a także w komentarzach przed i po meczowych
4.2 Serwer gry powinien posiadać następujące ustawienia:
•    PunkBuster: włączony
•    Friendly Fire: włączony
•    KillCam: wyłączony
•    Spotowanie 3D: wyłączone
•    Tryb HardCore: wyłączony
•    Czas do startu rundy: 60 sekund
•    Czas rundy: 20 minut

5. Przewinienia i kary

5.1 Wszelkie przewinienia graczy, w tym te wymienione w punkcie 3.2 Regulaminu Ligi Battlefield: Bad Company 2, należy dokumentować odpowiednimi zrzutami ekranu (dozwolone są także nagrania ukazujące, np. oszukiwanie gracza/graczy), które należy wysłać w raporcie po meczowym do sędziego administrującego dany mecz.
5.2 Drużyna ma 24 godziny na zgłoszenie przewinienia dokonanego przez gracza/graczy drużyny przeciwnej. Po upływie 24 godz. od momentu zakończenia meczu, wszelkie protesty uznawane są za nie ważne.
5.3 W przypadku wątpliwości, czy czyn dokonany przez gracza jest czynem zabronionym, prosimy o kontakt z sędziami ligi.
5.4 Kary przewidziane za zabronione „akcje”:
•    Dwukrotne użycie niedozwolonej broni przez jakiegokolwiek z przeciwników w całym meczu = runda na korzyść „poszkodowanych”
•    Dwukrotnie obrażanie innych graczy w trakcie meczu i/lub przed nim lub bezpośrednio po nim = runda na korzyść „poszkodowanych”
•    Zniszczenie M-COM’a z niedozwolonej broni bądź poprzez zawalenie budynku, w którym się on znajduje = runda na korzyść „poszkodowanych”
•    Korzystanie z glitchów = zakaz gry dla zawodnika dopuszczającego się czynu w najbliższym meczu
•    Korzystanie z makr =  zakaz gry dla zawodnika dopuszczającego się czynu w najbliższym meczu
•    Korzystanie z cheatów = dyskwalifikacja zawodnika z całej ligi
5.5 Wszelkie inne prób oszukiwania przez graczy/drużyn, nie opisane w niniejszym regulaminie, będą rozpatrywane przez sędziów spotkania indywidualnie.

6 Nagrody

6.1 Nagrody dla drużyn uczestniczących w finale:

1 miejsce – 7000 zł
2 miejsce – 3500 zł
3 miejsce – 1500 zł


http://g.bfbcs.com/4290/pc_Paco_Rabane.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kaishaku.pun.pl weekend w Ciechocinku korniki zawór kulowy kątowy do spłuczki