Kaishaku

Strona domowa klanu Kaishaku


#1 2010-10-29 14:59:30

 Dzikix

Nowy użytkownik

5109253
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2010-10-27
Posty: 27

Najnowsza aktualizacja 29 października

Waży około 900 mb.

Lista zmian:



    * Poprawiono wymagania do zdobycia Insygni za zdobycie brązowej gwiazdki na każdej z broni - niemożliwa do zdobycia brązowa gwiazdka z Tracera nie jest już potrzebna
    * Naprawiono hitboxy i rejestrację trafień przez grę poprzez zastosowanie kilkunastu różnych poprawek
    * Usunięto błękitne, przezroczyste okienko czatu które czasami było widoczne wtedy, kiedy nie trzeba
    * Usunięto 2-sekundową tarczę po reanimacji (więcej informacji tutaj)
    * Naprawiono kompatybilność z Nvidia 3D Vision
    * Naprawiono celownik strzelb podczas przybliżania, tak aby ułatwiał celowanie na dalszy dystans
    * Zmniejszono celność u strzelb, kiedy gracz kuca i strzela bez przybliżenia
    * Naprawiono błąd, który powodował, że G3 zadawał mniejsze obrażenia niż planowano
    * Zrównano czułość sterowania bronią przeciwlotniczą VADS do broni p-lot. ZU23
    * Zmniejszono siłę ognia i odrzut broni p-lot. VADS, aby zbalansować ją wobec broni p-lot. ZU23
    * Naprawiono błąd, który powodował, że zasłona dymna / flary nie zawsze unieszkodliwiały strzałkę naprowadzającą
    * Zmniejszono czas przeładowania perków pojazdów
    * Lekko zwiększono obrażenia broni p-panc. AT4 wobec pojazdów opancerzonych
    * Zwiększono prędkość i przyśpieszenie rakiet wystrzeliwanych przez AT4, aby gracze byli krócej narażeni na ogień przeciwnika podczas namierzania celu
    * Zwiększono uszkodzenia splash broni AT4, aby przypominały one rozrzut pozostałych broni p-panc. Jednak AT4 dalej będzie miało najmniejszy splash z wszystkich broni AT
    * Zmniejszono uszkodzenia splash broni Carl Gustav, jednak CG dalej będzie miał największy rozrzut spośród wszystkich broni AT
    * Zwiększono dystans, z jakiego M95 zabija jednym strzałem w dowolne miejsce
    * Naprawiono błąd związany z bronią SVU, który dawał jej większe obrażenia na krótkie dystanse niż inne bronie pół-automatyczne
    * Zmniejszono uszkodzenia wszystkich broni wobec MCOMów o 50%
    * Naprawiono exploit związany z C4 na mapie Atacama Desert
    * Naprawiono błąd związany z polem widzenia podczas celowania z pistoletu M1911
    * Zmniejszono obrażenia AN94 na krótkie dystanse, aby podkreślić jego zastosowanie na długich dystansach
    * Zwiększono celność F2000 podczas poruszania się
    * Zwiększono obrażenia strzelb na krótki dystans
    * Lekko obniżono siłę ognia M60
    * Lekko obniżono siłę ognia MG3 na krótki dystans
    * Nieznacznie zwiększono obrażenia minigunów zamontowanych w UH60 (Blackhawk)


http://g.bfbcs.com/94/pc_Dzikix.png

Offline

 

#2 2010-10-29 15:09:56

 Freddy_Dilla

władza absolutniejsza

7544539
Skąd: Front zachodni
Zarejestrowany: 2010-10-08
Posty: 330

Re: Najnowsza aktualizacja 29 października

Dzikix napisał:

Waży około 900 mb.

Lista zmian:



    * Poprawiono wymagania do zdobycia Insygni za zdobycie brązowej gwiazdki na każdej z broni - niemożliwa do zdobycia brązowa gwiazdka z Tracera nie jest już potrzebna
    * Naprawiono hitboxy i rejestrację trafień przez grę poprzez zastosowanie kilkunastu różnych poprawek
    * Usunięto błękitne, przezroczyste okienko czatu które czasami było widoczne wtedy, kiedy nie trzeba
    * Usunięto 2-sekundową tarczę po reanimacji (więcej informacji tutaj)
    * Naprawiono kompatybilność z Nvidia 3D Vision
    * Naprawiono celownik strzelb podczas przybliżania, tak aby ułatwiał celowanie na dalszy dystans
    * Zmniejszono celność u strzelb, kiedy gracz kuca i strzela bez przybliżenia
    * Naprawiono błąd, który powodował, że G3 zadawał mniejsze obrażenia niż planowano
    * Zrównano czułość sterowania bronią przeciwlotniczą VADS do broni p-lot. ZU23
    * Zmniejszono siłę ognia i odrzut broni p-lot. VADS, aby zbalansować ją wobec broni p-lot. ZU23
    * Naprawiono błąd, który powodował, że zasłona dymna / flary nie zawsze unieszkodliwiały strzałkę naprowadzającą
    * Zmniejszono czas przeładowania perków pojazdów
    * Lekko zwiększono obrażenia broni p-panc. AT4 wobec pojazdów opancerzonych
    * Zwiększono prędkość i przyśpieszenie rakiet wystrzeliwanych przez AT4, aby gracze byli krócej narażeni na ogień przeciwnika podczas namierzania celu
    * Zwiększono uszkodzenia splash broni AT4, aby przypominały one rozrzut pozostałych broni p-panc. Jednak AT4 dalej będzie miało najmniejszy splash z wszystkich broni AT
    * Zmniejszono uszkodzenia splash broni Carl Gustav, jednak CG dalej będzie miał największy rozrzut spośród wszystkich broni AT
    * Zwiększono dystans, z jakiego M95 zabija jednym strzałem w dowolne miejsce
    * Naprawiono błąd związany z bronią SVU, który dawał jej większe obrażenia na krótkie dystanse niż inne bronie pół-automatyczne
    * Zmniejszono uszkodzenia wszystkich broni wobec MCOMów o 50%
    * Naprawiono exploit związany z C4 na mapie Atacama Desert
    * Naprawiono błąd związany z polem widzenia podczas celowania z pistoletu M1911
    * Zmniejszono obrażenia AN94 na krótkie dystanse, aby podkreślić jego zastosowanie na długich dystansach
    * Zwiększono celność F2000 podczas poruszania się
    * Zwiększono obrażenia strzelb na krótki dystans

    * Lekko obniżono siłę ognia M60
    * Lekko obniżono siłę ognia MG3 na krótki dystans
    * Nieznacznie zwiększono obrażenia minigunów zamontowanych w UH60 (Blackhawk)

pogrubione lubie, wkurwilo mnie zwiekszenie dystansu dla m95, zmniejszenie dmg dla cg i zmniejszenie czasu przeladowania perkow- teraz zestrzelenie heli na atakamie bedzie nie mozliwe bo nie dosc ze trafienie strzalka tam graniczy z cudem o ma wielkie pole do manewru to jeszcze caly czas bedzie je zdejmowall flarami ( strzalki) kurwa....


http://g.bfbcs.com/4290/pc_Paco_Rabane.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kaishaku.pun.pl Weekend SPA w Ciechocinku Bluza męska klasyczna z bawełny organicznej żarówka świeczka wrocław