NuterX - 2011-08-16 22:17:16



ktos ma jeszcze watpliwosci co do tego tytulu?
Ogladac na Full Scr

Skwaru - 2011-08-17 12:23:57

Ja mam watpliwosci do do wymagan na tak ladnej grafice i  dynamice jaka idzie z gra multiplayer  bedzie  trzeba miec potwora a nie komputer ;D

Szaman1701 - 2011-08-17 12:29:19

Dlatego ja juz szykuje kociołek Panoramixa, zanurze w nim kompa i voila, BF3 będzie smigał jak ta lala :D

MomoTheKiller - 2011-08-17 12:49:27

Obejrzałem ten gameplay z 10 razy... latania nie ogarne... pewnie Uki będzie ownić... ale gre muszę mieć ! Kompa jak coś można zawsze jakoś dopieścić.

Szaman1701 - 2011-08-17 13:02:55

Wymagania przętowe BF3 według portalu gry-online.pl

Konfiguracja minimalna:
Procesor: Core 2 Duo 2.0 GHz
Pamięć operacyjna: 2 GB
Karta grafiki: Nvidia lub ATI, kompatybilna z DirectX 10 lub 11
Dysk twardy: 15 GB dla wydania pudełkowego lub 10 GB dla wersji cyfrowej
System operacyjny: Windows Vista lub 7

Konfiguracja rekomendowana:
Procesor: Quad-core (AMD lub Intel)
Pamięć operacyjna: 4 GB
Karta grafiki: Nvidia lub ATI, kompatybilna z DirectX 10 lub 11 (GeForce GTX 460, Radeon HD 6850)
Dysk twardy: 15 GB dla wydania pudełkowego lub 10 GB dla wersji cyfrowej
System operacyjny: Windows 7

MomoTheKiller - 2011-08-17 13:19:14

To ja dla odmiany wrzucę świeżo opublikowaną listę broni:

1.Karabiny szturmowe:
M16A4
M416
G3
Ak74M
AN94
KH2002
AEK971
F2000
ASVAL

2.Karabiny:
M4A1
G36C
AKS74U
SCAR H
A-91
SG553LB

3.Lekkie karabiny maszynowe:
M249
M60
M27 IAR
M40
RPK
Pecheneg
Type88

4.Karabiny snajperskie:
MK11
SVD
SV98
M98B
M40A5
M82A3
M39
SKS

5.Pisolety automatyczne:
P90
P90TR
MP7
UMP-45
PDR
PP2000

6.Strzelby:
870 MCS
M1014
USAS-12
Saiga 20K
DAO-12

7.Wyrzutnie rakiet:
AT4
SMAW
RPG-7
Javelin JUPPI :P
FIM-92 Stinger
SA-18 IGLA
8.Pisolety:
M9
M93R
MP443
MP412
Glock 17
Glock 18
M1911
T44

9.Pozostałe:
M67 – granaty ręczne
M18 – granaty dymne
ładunek C4
M15 – mina przeciwczołgowa
Claymore - mina
60MM - moździerz
M320 - granatnik
strzelba XM26 LSS (M26 Modular Accessory Shotgun System)

NuterX - 2011-08-17 18:04:01

Momo Ty i w BF:BC2 nie ogarniasz latania :P - ja zreszta tez :(
a co do broni to AT4 :heart: :heart: :heart:

MomoTheKiller - 2011-08-17 18:54:12

UAV ogarniam :P

Znalazłem listę pojazdów.... poszukałem też linków jak wyglądają mniej więcej :)

BF3 Vehicles

Fighter Jets :

Su-35 Flanker-D
http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-35

F-16 Fighting Falcon
http://en.wikipedia.org/wiki/F-16_Fighting_Falcon

A-10 Thunderbolt II
http://en.wikipedia.org/wiki/A-10_Thunderbolt_II

B-1 Lancer
http://en.wikipedia.org/wiki/B-1_Lancer

F-18 Hornet
http://en.wikipedia.org/wiki/F-18_Hornet

SU-39
http://en.wikipedia.org/wiki/Su-39

Helicopters:

AH-6J Little Bird
http://en.wikipedia.org/wiki/MD_Helicop … ittle_Bird lub http://en.wikipedia.org/wiki/OH-58_Kiowa
Problemem jej mały realizm odwzorowania. Imho bardziej Kiowa.

AH-1Z Super Cobra
http://en.wikipedia.org/wiki/AH-1Z_Super_Cobra

Z-11 W
dziwne gdyż ten sprzęt to niby Kiowa niby Little Bird... wydaje się zamiennikiem Kiowa dla Rosjan ale ma podzespoły FR....

UH-1Y Venom
http://en.wikipedia.org/wiki/UH-1Y_Venom Super Huey :P wraca

KA-60 Kasatka
http://en.wikipedia.org/wiki/Kamov_Ka-60

MI-28 Havoc
http://en.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-28

Artillery:

BM-21
http://en.wikipedia.org/wiki/BM-21_Grad
Brak wersji US?? dziwne ale pasowałby Paladin czyli M109 howitzer
http://en.wikipedia.org/wiki/M109A6_Paladin

Armored Vehicles:

LAV-AD
LAV-25
http://en.wikipedia.org/wiki/LAV-25 to samo podwozie na 2 systemy...

AAV-7A1
http://en.wikipedia.org/wiki/AAV-7A1

M1 Abrams pana nie trzeba przedstawiać :P

T-90 jak wyżej

T-72 podobny do pana wyżej

BMP-2M
http://en.wikipedia.org/wiki/BMP-2

9K22 Tunguska-M
http://en.wikipedia.org/wiki/9K22_Tunguska

Light Vehicles:

HMMWV
http://en.wikipedia.org/wiki/HMMWV

Dodatkowo QUADY.

Vehicle Specializations / Customizations

Coaxial MG
Coaxial HMG
Canister Shells
Guided Shells
Zoom Optics
Thermal Optics
IR Smoke
Reactive Armor
Maintenance
Belt Speed
Thermal Camo
Auto Loader
Proximity Scan
CITV Station
ATGM Launcher
APFSDS-T Shells
Guided Rockets
Air Radar
Heat seekers
Laser Painter
TV Missile
IR Flares
Extinguisher
ECM Jammer
Rocket Guidance System
Below Radar
Guided Missile
Beam Scanning

Lista została podana przez EA 16.08... czekamy na oficjalne informacje które maja być w tym tygodniu

.Irwusek - 2011-08-17 19:16:59

ogólnie mój komp puści srakę jak włączę Bf'a 3 :D

MomoTheKiller - 2011-08-18 10:32:00

News:
Ujawnienie szczegółów trybu kooperacji w Battlefield 3 ekipa DICE zostawiła sobie na targi gamescom. Są dobre wieści, są i trochę gorsze - jak chociażby ta, że w co-opie nie pojawi się opcja gry na podzielonym ekranie. Współpraca stanie się możliwa jedynie dzięki bezpośredniemu połączeniu (P2P) użytkowników - nie będzie konieczności stawiania serwerów.

Jak już wcześniej podkreślano, DICE chce, by gracze rzeczywiście współpracowali. Dlatego też na tablicach wyników nie będzie premiowany czas przejścia danej misji. Zamiast tego naliczone zostaną punkty za działanie zespołowe. A skoro już przy czasie jesteśmy - misje mają mieć zróżnicowaną długość. Jak szacuje menedżer generalny DICE, Karl-Magnus Troedsson, niektóre da się przejść nawet w 15 minut, na inne trzeba poświęcić 40.

W zadaniach trybu kooperacji będą obecne zdarzenia losowe co oznacza, że rozgrywka może przebiegać nieco inaczej za każdym podejściem do danej misji. Co-op rozgrywany będzie na sześciu mapach, odmiennych od lokacji znanych z trybu dla pojedynczego gracza.

MomoTheKiller - 2011-08-24 14:08:40

News:
TDM: 4 vs 4 vs 4 vs 4 vs 4 vs 4 albo 6 vs 6 vs 6 vs 6
RUSH: 16 vs 16
CONQUEST: 32 vs 32

Powodów jest kilka. Rush jest na wąskich mapach więc przy 64 graczach to by była rzeźnia jak mówi DICE. Dość wąskie gardło gdzie napiera 32 graczy - to lekka przesada. Zwłaszcza że atakują tylko 2 punkty. A nie raz skupiają się na jednym.

TDM bez pojazdów to dobre rozwiązanie. Na WSZYSTKICH serwerach używanie pojazdu było zakazane albo go nie było na mapie. Jaka to zabawa kiedy gracze wsiadają w czołg na małej mapie i piorą do wszystkiego na około ? Trzeba zmieniać klasę na anty-tanka, rozwalić ich, nie dać się zabić i czekać aż pojazd się pojawi ponownie. Kiepsko.

Conquest to PRZEOGROMNE mapy. Kilka punktów które trzeba bronić. Ogólnie wesoło. 64 graczy w sam raz. Dodam że DICE testowało juz grę z większą ilością i okazało się że ich gra uciągnie 256 graczy na mapie. Twierdzili jednak że już przy 128 panował zbyt duży chaos a 256 to była istna rzeźnia.
Nie mówiąc o tym że trzeba mieć niezły sprzęt żeby radził sobie z rozwałką powodowaną przez 256 osób.

NuterX - 2011-08-24 20:51:35

Rush na dotychczasowe 16vs.16... moze chyba byc :)

Pojazdy w DM to pulapka dla uzywajacych ich, a nie zagrozenie dla graczy (baaardzo rzadko sie zdarza ze Bradley "zyje" dluzej jak kilkanascie/kilkadziesiad sekund - zazwyczaj jest haslo TANK i 3/4 graczy poluje na takowego :) ) - jednak zgodze sie ze sam fakt uzywania go przez kogokolwiek byl meczacy.

Conquest na mapach takich jak Heavy Metal.. miodzio :)
a "chaos" przy udziale 256 graczy ?.. "to jest wojna zolnierzu - a wojna to chaos" - DICE nie powinno "ograniczac" tego jesli faktycznie silnik gry jest w stanie udzwignac takie obciazenie, a decydowac o liczbie graczy powinni administratorzy serwerow.

MomoTheKiller - 2011-08-24 21:18:01

Nuter masz racje ale weź pod uwagę że liczba osób które maja komputery spełniające maksymalne wymagania gry jest mało. Powiedzmy niech to będzie 20%.
Przeglądałem dzisiaj karty graficzne który są najlepsze dla BF3 i jedna chodzi za 1700-2000. Też bym chciał masówkę ale pewnie nikt by nie zagrał.
Z innej strony różnicą jest ile może grać graczy na raz (w Q2 można było odpalić 256 botów) ALE czy gra będzie nadal stabilna. Wydaję mi się ze taka ilość rozpieprzyła by silnik gry.... co do reszty zgadzam się pojazd w DM to głupota....

NuterX - 2011-08-24 22:49:38

Jesli DICE twierdzi ze gra uciagnie 256 to zakladam ze tak jest i gra bedzie stabilna. Co do mozliwosci komputerow problem moze tkwic nie w grafikach a w procesorach :P .
Tak czy inaczej - DICE nie powinno limitowac ilosci graczy  (oczywiscie do granicy 99,99% stabilnosci silnika gry) - bo jesli masz turbo-maszynke i masz znajomych posiadajacych rowniez turbo-maszynki i macie ochote sobie zagieryc w 256 osob to mozecie to zrobic :) .

MomoTheKiller - 2011-08-25 08:22:49

Jest to prawda, spójrz tylko na to z innej strony. Konsole dostały po dupie - bo max chyba 24 bedzie na XboX i PS3. Jakbyś poczytał ile żalu ludzie wylewaja... i to jest to własnie co napędza rynek. Społeczności. Jeżeli jakaś mniejsza grupa będzie mogła w cos pograć ludzie będa sie buntowac a gra się nie sprzeda. Osobiście uwazam że powinni zrobic tak : dajemy gre - silnik uciaga max graczy - zróbcie server i określcie sobie na ILE osob. I wtedy jeśli masz taka grupe ludzi która ma turbo maszynki to ustawiasz 256 i masz w dupie ze innym laguje :) I to jest moim zdaniem jedyne sensowne rozwiazanie.

MomoTheKiller - 2011-08-25 08:25:37

NEWS:
Mikael Kalms z EA Dice wyjaśnił na forum EA, dlaczego firma zdecydowała uniemożliwić posiadaczom Battlefielda 3 na stawianie własnych, domowych serwerów.

Serwery uruchomione zostaną przez grupę profesjonalnych firm (nazwaną oryginalnie Ranked Server Provider", w skrócie PRS - dop. red.). Nie pozwolimy innym firmom na stawianie serwerów, ani też na uruchamianie przez użytkowników serwerów dedykowanych we własnych domach. Pragniemy utrzymać równowagę w tym, aby serwery dostępne były na całym świecie jednocześnie utrzymując liczbę PRS na poziomie, w którym każdej z firm jesteśmy w stanie udzielić rozsądnego, indywidualnego wsparcia. I choć wolimy współpracować z dużymi firmami hostingowymi, skupiamy się na krajach, w których mamy duże rzesze fanów i nie w każdym państwie na świecie postawimy serwery - powiedział Mikael.

Hmm nie rozumiem, tzn że jak w BFBC2 można było hostować grę? Nuter możesz to jakoś wyjaśnic? Bo wydaje mi się że tak od dawna jest tzn. od X BFów.

Uki - 2011-08-25 18:32:39

He HE wiem juz dlaczego zamowilem BF3:)))) w preorderze

NuterX - 2011-08-25 19:06:31

Ja wlasnie o tym pisze, identyczie jak teraz mozna okreslic  liczbe graczy (do max. 32), tyk dobrze aby w BF3 mozna bylo okreslic do max. 256 - i prosta sprawa  "nie gram an serwerach australijskich bo mi laguje", " nie gram na serwerach z 256 graczy bo mi laguje", co wiecej chcem grac na serwerze "na" 256 graczy kupuje turbo-maszynke (czyt. napedzam rynek) - i wszyscy sa zadowoleni. A konsolowcow zapraszam do zakupu PC-ta :). Ja nie musze czytac wypociny tych ktorzy wylewaja zale bo mnie one poprostu nie interesuje :) - cos mi przeszkadza to JA to zmieniam (czyt. kupuje PC zamiast konsoli) a nie placze ze swiat jest zly :P. Wg mnie jakiekolwiek ograniczanie mozliwosci gry jest wlasnie dzialaniem na szkode danego tytulu (o ile jak juz pisalem te ograniczenia nie sa spowodowane kwestiami technicznymi).

e;\ a na koniec:
wykupuje serwer, staram sie aby byl popularny (no chyba ze biore priv - ale to juz inna sprawa) - i teraz mam max 256 graczy, prychodzi mi np. 80 osob i zaczyna chlaszczyć -> ludzie wychodza na mniej zlagowane serwery (lag zakladam ze jest spowodowany slabym sprzetem grajacych - co zreszta w zasadzie w niczym nie przeszkadza graczom majacym turbo-maszynki), wiec ludzie mi uciekaja z serwera - co robie? -> ograniczam max. liczbe graczy do takiego poziomu na ktorym max najwieksza mozliwa liczbe wejsc. Z doswiadczenia wiem ze jest sporo ludzi dla ktorych 32 graczy to zdecydowanie za duzo, i jest tez sporo takich ktorzy uwielbiaja jak na mapie biega duuuuzo celow :) .

MomoTheKiller - 2011-08-25 19:23:12

tak ale wiesz Nuter - ludzi o takim podejściu jest mało... większość będzie płakała na forum i siała defetyzm... a Twoje podejście jest logiczne,
a niestety w każdej grze pojawia się populizm, kłamstwo wypowiedziane 1000 razy staję się prawda... jak ktoś chce grać z AIM Assistance to niech gra na ps3/xbox.
Dla mnie shooter to mysz - klawiatura - ts.
Fajnym przykładem jest forma drzewka dla druida w WoW - nie chce skłamać ale z tego co mówił kumpel (Hauwa z Myrmidonu) to ludzie płakali że ciągłe łażenie w drzewie to idiotyzm - i co Blizz zmienił. Dlaczego nie ma pojazdów w SDM? Bo ludzie krytykują to... Już słychać że na GC 2011 DICE miało niby jakieś mega kompy bo normalnie nie możliwe że tak bf3 wygląda i działa płynnie...
Jak to powiedział ktoś haters gonna hate :P

Ja w BF3 grać będę jak trzeba dokupię ram czy coś... a jak nie będę mieć kasy to poczekam lub pogram na mniejszych detalach...

Z ostatniej chwili:

BF3 będzie wymagał instalacji Origin (w skrócie to taki Steam od EA), pojawiają się informacje że jakoby Origin będzie skanował czy mamy nielegalne gry EA na kompie itp.... już pojawiają się komentarze :D hehehe zabawne to jest, dzieci płaczą  a logiczne to jest że w końcu firmy multimedialne będą szukać czegoś na "internetowych pożycza-czy"

NuterX - 2011-08-25 20:25:52

Zasad stawiania priv. serwerow nie znam  - i szczerze nie bardzo mnie to interesuje, zakladam ze mozna to zrobic podobnie jak np. w MoH:AA.

Powtorze po raz kolejny:
Jesli mi to ie pasue ide na inny serwer. Czy powinno sie zrezygnowac z np. DM bo czesc graczy tego trybu nie lubi? Czy wyrzucic z gry AT4 bo ciezko uniknac trafienia? Placzki byly, sa i beda czy to z powodu wlasnego partactwa "bo mnie zabijaja = wszyscy hakuja/czituja/glitchuja", bo ten tryb jest glupi , bo On za dobrze lata/plywa/jezdzi.
Wg. mnie takie mozliwosci nie powiny byc ograniczane - to gracze powinni decydowac czy chca/maja mozliwosci grac na takich a nie innych serwerach, z takimi a nie innymi ustawieniami. Swoja droga zastanawia mnie tryb DM przy masowej liczbie pojazdow :).
DICE juz raz pokazalo ze chce zbyt ingerowac w "mozliwosci", najpierw dajac mozliwosc ograniczenia klas/broni a potem proszac providerow o wylaczenie tej opcji, efekt tego byl taki ze gracze zaczeli sie buntowac i kombinowac ze starszymi wersjami programow zarzadzajacych (np. Guardian) aby jednak limity obowiazywaly. Finalnie DICE utrzymalo mozliwosc limitowania klas i broni.

Co do samego Origin... ja osobisci mam watpliwosci czy zycze sobie aby moj komputer/zasoby byly skanowane w poszukiwaniu czegokolwiek...

MomoTheKiller - 2011-09-16 08:22:47

Nowości:
Oto pięć, dostępnych od początku w Battlefield 3 trybów rozgrywki online. Dodamy jeszcze, że w grze znajdzie się dziewięć map przeznaczonych do multi. Każda z nich działać będzie w każdym z pięciu trybów zabawy, razem daje nam to więc 45 możliwości zabawy w sieci.

Zespołowy deathmatch - dostępny na wszystkich dziewięciu mapach - 24 graczy (12 na 12)
Drużynowy deathmatch - dostępny na wszystkich dziewięciu mapach - 16 graczy (4 drużyny po 4 graczy)
Gorączka - dostępna na wszystkich dziewięciu mapach - 24 graczy na konsolach, 32 na komputerach
Drużynowa Gorączka - dostępna na wszystkich dziewięciu mapach - 8 graczy (dwie, czteroosobowe drużyny)
Podbój - dostępny na wszystkich dziewięciu mapach - 24 graczy na konsolach, 64 na pecetach

Dodatkowo pojawią się servery InfaOnly - czyli bez pojazdowe....

MomoTheKiller - 2011-09-27 12:32:57

[news]

Godziny dystrybucji kluczy do bety BF3.
US Pacific time: 4 AM – 6 AM
US Eastern time: 7 AM – 9 AM
Europe: 1 PM – 3 PM
Australia (AEST): 9 PM – 11 PM
Japan: 8 PM -11 PM JST

W pierwszej kolejności posiadacze MOH T1 SE. Cóż czekamy :)

MomoTheKiller - 2011-09-27 15:37:56

Cześć Drogi graczu,

W podziękowaniu za zakup edycji Medal of Honor Tier 1, pragniemy zaprosić Cię do udziału w beta testach wersji PC na 48 godzin przed innymi graczami!

Dzięki udziałowi w beta testach masz możliwość wcześniejszego wypróbowania największej premiery tego roku. Dla nas z kolei to okazja, by poznać Twoją opinię na temat naszej gry.

Od jutra będę wrzucał relację z BETA TESTÓW BF3

MomoTheKiller - 2011-09-28 08:18:58

Jestem po pierwszych 4h grania. Mam mieszane uczucia. Wrażenie że to widziałem a z drugiej strony żal i niedosyt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Czas zacząć 1 część relacji z Medal of BattleDuty 3.
Na początku zaznaczę że nie będę umieszczał screenów (mogę wysłać na email itp.) ale nie chcę spoilować. Dodam też że mogę udostępnić login/pass do ORIGIN.

1. Instalacja - musimy mieć ORIGIN. Niestety ale jest to koeniczne musi on wykonać skan w poszukiwaniu gier EA zainstalowanych na kompie by móc dodać je do biblioteki - tu zalecam wszystkim którzy "wypożyczają gry z TORRENTÓW" by usuneli gry EA.

2. Sterowanie - pojawia się kilka nowych opcji w sterowaniu, 2 opcje kucania (stałe i "na chwile"), leżenie vel czołganie (o tym później) i Steady Shoot - czyli jak w serii COD broń snajpera ma zoom (domyślnie PPM) oraz SS (domyślnie LSHIFT) ktory stabilizuje na krótki czas celownik. Zalecam zrobienie makra i umieszczenie skrótu gdzieś na myszy lub np. na klawiszu E. Jest to dziwne ale cóż nowy realizm. Reszta w sumie podobna, bieganie skakanie itp. Q - sygnalizuje położenie wroga, prosi o ammo czy apteczkę.

3. Grafika - odpalilem wszystko na medium ale tekstury na high. grało się przyjemnie ale 1 mapka jest obecnie dostępna na 32 graczy bez pojazdów więc może temu plynnie było. Poziom grafiki na tym poziomie coś między High w BFBC2 lub COD. Wygląda przyjemnie. Zalecam upodate sterowników - ja musiałem instalować 2 razy bo obsługiwane sterowniki do mojej karty są w fazie beta :|. Jeśli ktoś wyrazi chęć moge wysłać czyste screeny z gry.

4. Zniszczenia - i tu dupa i *h*j. Bo o ile uda się rozwalić jakiś konkretny budynek - tzn zniszczyć mu fasadę to nie ma takiego zniszczenia jak w BFBC2. Śmietniki są nieśmiertelne a ławki wręcz zabójcze. Udało mi się pojawić w ławce i wyjść nie mogłem :P na serverze był FF więć musiałem z servera wyjść. (*FF - friendly fire - był na OFF). Zniszczenia są strasznie oskryptowane. Tutaj się zawiodłem. Bo poziom zniszczeń na mapie Operation Metro jest taki sam jak w COD Black OPS - tzn równy wybuchom 3 samochodów. Tutaj pojawiła się nowa przyjaźn ze Stefanem... a Stefan to śmietnik :) w fazie operacji metro. Stefan jest tak niezniszczalny że ani RPG ani granat nic mu nie robi. Wniosek mur czy altana Cię tak nie ochronia jak śmietnik Stefan :d

5. Broń - o tu się pojawia element z Medal of Honor. Jakoś tak się stało że 2h grałem jako rusek. Zdobyłem poziomy. Dostałem nowe zabawki. Potem zagrałem US i dupa broń inna a zabawek nie ma. Czyli każda broń ma 3 sloty. Celownik, chwyk i special. (ot amunicja sabot lub inne takie). Zdobywanie poziomu działa na 3 płaszczyznach. 1 - klasowa, 2- doświadczeniowa 3 - broni. Czyli np. grajać na 4 poziomie żołnierza ale na 1 assulta będziemy mieli goły karabin. Musielibyśmy orać poziomy karabinem by dostać np. celownik. Opisałem to troszkę chaotycznie - mogę wrzucić screeny lub inne takie.

Dodatkowo jak zmienimy strone konfliktu to mamy nowy zestaw klasowy oraz broni. Jedyna stała to sprzęt i gadżety zdobyte poziomem. Trochę to dziwne ale cóż. Strzela się fajnie, broń jest zabójcza jak leżysz lub kucasz. Gdy dołaczymy nózki /\ to można oprzeć broń np. na kartonie, beczce czy kamieniu. Wkurza to że gra mimo tego że jest mocno zespołowa (opisze w punkcie rozgrywka) to ciężko np. zabić kolesia który leży gdzieś w trawie między sosną a bukszpanem.

6. Rozgrywka - w BF3 dostajemy wstążki, które opowiadają pinom z BFBC2 ale są zainportowane z MOH t1. (kolejne deja vu) Dostajemy je praktycznie za wszystko. Za to że udało się naszym 3 kompanom na nas zespałnować że daliśmy amunicje. Ze headshoot itp. Po rogrywcę pełnej takich wstążek (RIBBONS) dostajemy bardzo dużo doświadczenia w każdym słupku (klasa-broń-postać)... Gra stawia mocno na team work ale praktycznie faza obrony to mass camp. Schowac się można praktycznie wcześnie a widoczność jest dosyć słaba. Postacie mają bardzo mało charakterystyczne róznice klasowe z dużego dystansu - wzgledem wyglądu - np. nie jak w BFBC2 gdzie medyk mial czerwony beret itp... czesto ciezko powiedzieć jakiej klasy byla.jest nasza ofiara.

Wiem że moja opinia jest uwarunkowana graniem w COD:Bs oraz MOH:T1 ale grajac w te gry widać liczne podobienstwa. Liczyłem na powiew świeżości lub mocne pierdolnięcie jak w BFBC2. A jest jak jest - wygłada to fajnie jest grywalne ale dupy nie urywa....

c.d.n

MomoTheKiller - 2011-09-29 13:19:54

NEWS: Ruszyła oficjalna BETA BF3 - od 2pm naszego czasu powinna być już dostępna...
I teraz niespodzianka ;) znudziła Ci się mapa Operation Metro?? A server Caspian Border ma hasło??
Oto Hasła :
- Appletini
- Sexyelevator
- Rumcoke
Appletini - na 100% działało wczoraj. Z tego co wyczytałem na oficjalnym forum warto spróbować każdego.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:
Nowe hasło do puli dla C.Border : videokilledtheradiostar

MomoTheKiller - 2011-09-30 08:43:07

ciąg dalszy nastąpił.....

Podsumowanie map. W becie dostepna jest mapa Operation Metro oraz Caspian Border - druga jest zablokowana hasłem które można znaleźć na oficjalnych forach.

1. Operation Metro - myślę że dla DICE wypuszczenie tej mapy jako głównej w wersji BETA to strzał w nogę. Mapa nie oddaje klimatu BF'a czułem się bardziej jakbym grał w COD'a. Niestety ta opinia jest dosyć popularna gdyż z kim bym nie rozmawiał to też tak myśli. Ale cóż taki marketing. Co do samej mapy to jest to park w Paryżu (wywnioskować można po obecności wieży Eiffla w tle). Mapa jest podzielona na kilka etapu (z racji trybu RUSH). Z drugiej strony ta mapa jest mniej wymagająca graficznie i tak jak Operation Metro działa płynnie na Medium z HIGH teksturami to Caspian Border zabił mi PC :(
a. Park [trapez równoramienny]
b. Metro [prostokąt]
c. Pasaż Handlowy i hall metro [litera L]
d. Ulica i wejście do Muzeum (chyba Muzeum ale są tez opinie że to Ratusz). [trapez równoramienny]

Co do budowy mapy to jest to tunel, czyli nie mamy otwartej przestrzeni a mocno ograniczony teren (przykłady figur w nawiasach []). Nie uświadczymy tu wielu wybuchów czy też zniszczeń. Jedyne spektakularne zniszczenie to wybuch schodów w parku i fontanny który odkrywa nam wejście do tuneli Metra. W ostatniej fazie (d.) można wejść do 3 budynków - dostępne są 2 piętra. Tutaj można dokonać zniszczeń frontów i fasady. Zaznaczam że budynek się nie zawali.

Styl grania. Atak to czysta skradanka. Obrona to kampienie po krzakach. Są 3 dobrze okryte ścieżki gdzie wrogi sniper się na nas nie zaczai... ale te zazwyczaj są obstawione przez resztę. Dużo mamy tutaj czołgania.Zdobywania kolejnych drzew, śmietników czy murków parkowych. Smaczkiem jest odblask jaki generuje luneta w karabinach snajperskich (na start są 2 SVD oraz MOD 14 ). Kiedy wchodzimy do Metra wita nas inny świat - 3 równoległe tunele (trakcja - pomieszczenia gospodarcze/wc - trakcja) dużo zakamarków, wagonów osłon i słaba widoczność. Gdyż w tunelach jest ciemno. Tutaj przydaje się jeden z gadżetów czyli latarka. Sama latarka to zajebisty gadżet. Ma 2 zastosowania - oświetla nam droge i oślepia wroga. Nic tak nie działa jak M870 z latarka :) a potrafi nieźle oślepić.  Widać że DICE postawiło na "myślenie". Zaznaczyli że są bronie które maja handicap - a są takie co są konieczne do jakiś działań. Ten model jest dostępny w MOH:T1 - czyli nie ma bicia platyny każda bronią bo na danych mapach broń jest po prostu nieużyteczna.

To tyle w kwestii Operation Metro. Nie ma co opisywać pasażu handlowego czy wyjścia z metra... bo szału te elementy nie robią. Ot dodane na siłe... moim zdaniem - gdyz najwiekszy szok mamy po wybuchu i wejściu do Metra.

2. Caspian Border - tutaj zaczyna się prawdziwy BF3, prawdziwy Frost Bite 2.0 i trzeba spojrzeć prawdzie w oczy że nasz komputer ma 2 lata i uja zdzieła. Caspian Border zabił mi PC. Po kilku zabiegach odpalilem w LOW. Pomimo że LOW i tak wygląda jak MEDIUM w BFBC2 to jaki jest sens kupować grę by ledwo łapać się w minimalne wymagania?

Sama mapa to wielki teren - z spawna do punktu A szedłem 4 minuty na piechotę. Punktów jest 5. I tak jest stacja benzynowa, przejście graniczne, antena czy leśne wzgórze. Coś tam jeszcze było to piąte ale nie doszedłem ;). Na 1 rzut oka wychodzi najwiekszy mankament BF'a czyli MAPA. Mapa to twór strasznie nieczytelny. Mam wrażenie że zrobiona na opierdziel - może zmienią. Ale cóż jest jak jest.

Pojazdy... oj dużo jest ale jak wiemy 32vs32 więc szybko się kończa nie znałem mapy więc nie został nawet skuter :P i jak ktoś tam kiedyś powiedział dziapierdalać cieba. To dziaperdalałem znalazłem punkt A a wojna była w C. Na szcześci szybko umarłem. Dostałem z samolota :P I pojawiłem się w punkcie C. Tam była wojna. Powiem tak - nic nie widać. Nie wiesz kto wróg a kto nie. Jest tyle rzeczy dookoła, latajaće liśćie, krzaki drzewa itp... żę zabiłem 3 swoich :P hehe ... na szczeście server testowy więc kicka nie było pomogły szybkie Soz ;) i było git. Sniperem nie rgam bo to dziwna klasa. Mechanikiem udało mi sie raz przyczynić do zniszczenia czołgu - tutaj zaznaczę że czołgi się regenerują co jest dla mnie totalnym WTF???? DICE postawiło na realizm. I tak ma być w normalu w wersji pełnej. Więc pozdro coś tam. nie chce mi się pisać jak bardzo Caspian Border jest super bo taki nie jest. Wielki teren w huhu rzeczy, coś płonie coś dymi... ogólnie jak nie masz pojazdy vel 3-5 osób z klanu to sobie odpuść. Na tabeli końcowych wyników szału nie ma bo najlepszy miał 12:2 ( ja w końcu 1:4) - grałem razy 5 lub 6 i nie widziałem wyników typu 30:4. Bo mapa jest za duża za dużo skradnia, za dużo szukania. A jak mówi przysłowie co za dużo to nie zdrowo.

Podsumowując. Cieszę się z BETY gdyż pozbawiłem się złudzeń że BF3 to gra idealna. Moim zdaniem (zaznaczam moim) nie warto jej kupić jeżeli ktoś ma słabego kompa i limitowane fundusze na gry. Bo jaki sens jest kupować grę za crika 140 PLN jeżeli pogramy na LOW. Myślę nad modernizacją kompa w grudniu - to może wtedy do niej wrócę - albo bee grał tylko małe mapki hue hue. Na dzień dzisiejszy COD i BFBC2 stanowią nadal źródło dobrej rozrywki.

To tyle. Dzisiaj potestuję różne konfiguracje broni, panel/interface webowy oraz opowiem Wam o tym jak działa Origin i czemu wysyła info z rejestru (informacje o wpisach do rejestru produktów EA) do EA.

Freddy_Dilla - 2011-09-30 09:25:38

a jaka masz konfiguracje kompa?? bo jak tak to musze cos lepszego kupic, czyli tanio nie bedzie

MomoTheKiller - 2011-09-30 10:04:31

ogólnie u mnie grafika stara tzn ja mam Palit GF 9800 GTX na SLI. I niby mam w sumie 2x 512 ale technologicznie karta jest powiedzmy za stara - okolice 2008? Chcę zobaczyc czy moja maszynka pociągnie GTX560 w SLI. Zresztą sam nie wiem... nie mam problemu z żadna grą.  Jesli będę mógł np. dokupić pamięć i karte to postaram się asap, jeżeli okaże się ze plyta głowna jest do dupy to dopiero w gruniu złoże jakiś lepszy komputer.

Mam mniej więcej to:
SLI GF9800 GTX
4GB DDR3 1333MHz OCZ
AMD PHENOM II 965 Black Edition QUAD CORE 4x3,4GHZ
45nm/64-bit/AM3
Windowsa 64 bit

Ale nie znam się na sprzęcie za bardzo hehe więc nie wiem co dokładnie kupic - pewnie zasugeruje się jakimś zestawem dla graczy...

.Irwusek - 2011-10-01 11:42:27

Dlatego jak będę kupował zaznaczam jak będę :P to kupie sobie na PS3 i po kłopocie ;P
bo moja maszynka nie daje rady na bad company 2 a co dopiero bf3 a i tak w bad'2 gram na low wszystko :P
wiec nie widze sensu zeby kupowac BF3 na PC chyba ze przerobie kompa a co za tym idzie wszystko do wymiany szkoda kasy :) nie no plyta glowna moze zostac ;D wooow łoderfull :D

MomoTheKiller - 2011-10-01 15:05:27

dzisiaj chce ogarnąć demo na PS3. Tobie też proponuję. Wrzucę jakaś recenzje później. ;) Dodaj mnie na PSN MotoTheKiller

.Irwusek - 2011-10-01 16:02:26

o to odpalam konsoletke niech downloaduje demo :D

Freddy_Dilla - 2011-10-13 20:10:50

Na oficjalnym blogu serii Battlefield przedstawiciele studia DICE ujawnili konkretne szczegóły związane z trzema mapami, które pojawią się w Battlefieldzie 3 – Tehran Highway, Operation Firestorm i Damavand Peak.

Tehran Higway to mapa, dla której inspiracją było zrobione nocą zdjęcie panoramy Teheranu (podobny widok starano się odwzorować w samym Battlefieldzie 3). Walki na niej toczą się nocą, zaś gracze rozpoczynają rozgrywkę na wzgórzach wokół miasta, schodząc w jego głąb. Zabawa na tej lokacji jest dobrze zbalansowana, koncentrując się zarówno na pojazdach, jak i piechocie – mecze zaczynają się na otwartym terenie, gdzie skorzystać można ze środków transportu, a kończą w zurbanizowanej sekcji, gdzie przeważają starcia na bliski dystans.

Operation Firestorm to z kolei mapa ulokowana wokół rafinerii, na której idealnie poczują się gracze preferujący pojazdy. Jest bardzo duża i otwarta – twórcy gry twierdzą, że jest trzykrotnie większa od Atacama Desert, jednej z największych lokacji w Battlefield: Bad Company 2. Rozsiane wokół place budowy są idealną okazją dla żołnierzy piechoty, którzy mogą tam się skryć i z zaskoczenia zaatakować zauważone pojazdy rakietnicą lub moździerzem.

Ostatnią opisaną przez przedstawicieli DICE mapą jest Damavand Peak. Tutaj istotną rolę odgrywają różnice w wysokości. W trybach Rush i Squad Rush atakujący gracze rozpoczynają mecz na górze położonej 500 metrów nad poziomem morza. Muszą więc w jakiś sposób dostać się na dół, na przykład skacząc ze spadochronem. Wraz z postępami w rozgrywce, natrafią na tereny, na których świetnie spiszą się pojazdy. Na mapie znalazł się też długi tunel wydrążony z boku wspomnianej wcześniej góry.
tekst z cdaction.pl

Grimas81 - 2011-11-05 12:44:08

Powinno być fajnie:
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Bat … 37500.html

Colos - 2011-12-25 20:03:26

zanim sobie w bf3 pogram,musze dokupic 4gb ram do nowego pc i bfa3 :DD

NuterX - 2011-12-25 20:12:10

o.O ... no to do dziela miszczu :)

Colos - 2011-12-27 11:59:39

no i mam problem tuz przed zakupami :/

Konfiguracja zalecana


* System: Windows 7 64-bit

* Procesor: Quad Core CPU

* Pamięć: 4GB RAM

* Dysk: 20GB

* Grafika: kompatybilna z DirectX 11 z 1024MB RAM (Nvidia GeForce GTX 560 lub ATI Radeon 6950)

moj system to win7 32bit,ram 4 gb a czyta 3,niby wiecej nie odczyta,wiec moj problem w tym,czy warto dokupic wiecej ram i czy warto kupic bf3,jesli nie wiem czy bedzie dzialac?

.Irwusek - 2011-12-27 13:12:12

musisz zmienić win7 na 64 bit bo więcej ci 32bitowy nie odczyta ;)

Colos - 2011-12-27 15:58:04

dobra,poszlo 160 zl na bf3 i powrot do karkand,instalujemy ;p
moj nick to timilosz
nie wiem czy na battlelogu czy tym originie,ale mam chyba te same

ławki parkowe sprężyny z żywicy epoksydowej Ciechocinek spa pakiety ortexpoland siatkowkadzieci