Waży około 900 mb.
Lista zmian:
* Poprawiono wymagania do zdobycia Insygni za zdobycie brązowej gwiazdki na każdej z broni - niemożliwa do zdobycia brązowa gwiazdka z Tracera nie jest już potrzebna * Naprawiono hitboxy i rejestrację trafień przez grę poprzez zastosowanie kilkunastu różnych poprawek * Usunięto błękitne, przezroczyste okienko czatu które czasami było widoczne wtedy, kiedy nie trzeba * Usunięto 2-sekundową tarczę po reanimacji (więcej informacji tutaj) * Naprawiono kompatybilność z Nvidia 3D Vision * Naprawiono celownik strzelb podczas przybliżania, tak aby ułatwiał celowanie na dalszy dystans * Zmniejszono celność u strzelb, kiedy gracz kuca i strzela bez przybliżenia * Naprawiono błąd, który powodował, że G3 zadawał mniejsze obrażenia niż planowano * Zrównano czułość sterowania bronią przeciwlotniczą VADS do broni p-lot. ZU23 * Zmniejszono siłę ognia i odrzut broni p-lot. VADS, aby zbalansować ją wobec broni p-lot. ZU23 * Naprawiono błąd, który powodował, że zasłona dymna / flary nie zawsze unieszkodliwiały strzałkę naprowadzającą * Zmniejszono czas przeładowania perków pojazdów * Lekko zwiększono obrażenia broni p-panc. AT4 wobec pojazdów opancerzonych * Zwiększono prędkość i przyśpieszenie rakiet wystrzeliwanych przez AT4, aby gracze byli krócej narażeni na ogień przeciwnika podczas namierzania celu * Zwiększono uszkodzenia splash broni AT4, aby przypominały one rozrzut pozostałych broni p-panc. Jednak AT4 dalej będzie miało najmniejszy splash z wszystkich broni AT * Zmniejszono uszkodzenia splash broni Carl Gustav, jednak CG dalej będzie miał największy rozrzut spośród wszystkich broni AT * Zwiększono dystans, z jakiego M95 zabija jednym strzałem w dowolne miejsce * Naprawiono błąd związany z bronią SVU, który dawał jej większe obrażenia na krótkie dystanse niż inne bronie pół-automatyczne * Zmniejszono uszkodzenia wszystkich broni wobec MCOMów o 50% * Naprawiono exploit związany z C4 na mapie Atacama Desert * Naprawiono błąd związany z polem widzenia podczas celowania z pistoletu M1911 * Zmniejszono obrażenia AN94 na krótkie dystanse, aby podkreślić jego zastosowanie na długich dystansach * Zwiększono celność F2000 podczas poruszania się * Zwiększono obrażenia strzelb na krótki dystans * Lekko obniżono siłę ognia M60 * Lekko obniżono siłę ognia MG3 na krótki dystans * Nieznacznie zwiększono obrażenia minigunów zamontowanych w UH60 (Blackhawk)
|
Dzikix napisał:Waży około 900 mb.
Lista zmian:
* Poprawiono wymagania do zdobycia Insygni za zdobycie brązowej gwiazdki na każdej z broni - niemożliwa do zdobycia brązowa gwiazdka z Tracera nie jest już potrzebna * Naprawiono hitboxy i rejestrację trafień przez grę poprzez zastosowanie kilkunastu różnych poprawek * Usunięto błękitne, przezroczyste okienko czatu które czasami było widoczne wtedy, kiedy nie trzeba * Usunięto 2-sekundową tarczę po reanimacji (więcej informacji tutaj) * Naprawiono kompatybilność z Nvidia 3D Vision * Naprawiono celownik strzelb podczas przybliżania, tak aby ułatwiał celowanie na dalszy dystans * Zmniejszono celność u strzelb, kiedy gracz kuca i strzela bez przybliżenia * Naprawiono błąd, który powodował, że G3 zadawał mniejsze obrażenia niż planowano * Zrównano czułość sterowania bronią przeciwlotniczą VADS do broni p-lot. ZU23 * Zmniejszono siłę ognia i odrzut broni p-lot. VADS, aby zbalansować ją wobec broni p-lot. ZU23 * Naprawiono błąd, który powodował, że zasłona dymna / flary nie zawsze unieszkodliwiały strzałkę naprowadzającą * Zmniejszono czas przeładowania perków pojazdów * Lekko zwiększono obrażenia broni p-panc. AT4 wobec pojazdów opancerzonych * Zwiększono prędkość i przyśpieszenie rakiet wystrzeliwanych przez AT4, aby gracze byli krócej narażeni na ogień przeciwnika podczas namierzania celu * Zwiększono uszkodzenia splash broni AT4, aby przypominały one rozrzut pozostałych broni p-panc. Jednak AT4 dalej będzie miało najmniejszy splash z wszystkich broni AT * Zmniejszono uszkodzenia splash broni Carl Gustav, jednak CG dalej będzie miał największy rozrzut spośród wszystkich broni AT * Zwiększono dystans, z jakiego M95 zabija jednym strzałem w dowolne miejsce * Naprawiono błąd związany z bronią SVU, który dawał jej większe obrażenia na krótkie dystanse niż inne bronie pół-automatyczne * Zmniejszono uszkodzenia wszystkich broni wobec MCOMów o 50% * Naprawiono exploit związany z C4 na mapie Atacama Desert * Naprawiono błąd związany z polem widzenia podczas celowania z pistoletu M1911 * Zmniejszono obrażenia AN94 na krótkie dystanse, aby podkreślić jego zastosowanie na długich dystansach * Zwiększono celność F2000 podczas poruszania się * Zwiększono obrażenia strzelb na krótki dystans * Lekko obniżono siłę ognia M60 * Lekko obniżono siłę ognia MG3 na krótki dystans * Nieznacznie zwiększono obrażenia minigunów zamontowanych w UH60 (Blackhawk)
pogrubione lubie, wkurwilo mnie zwiekszenie dystansu dla m95, zmniejszenie dmg dla cg i zmniejszenie czasu przeladowania perkow- teraz zestrzelenie heli na atakamie bedzie nie mozliwe bo nie dosc ze trafienie strzalka tam graniczy z cudem o ma wielkie pole do manewru to jeszcze caly czas bedzie je zdejmowall flarami ( strzalki) kurwa....
|